26.01. język polski 3 gimn.
Temat:Co i dlaczego czytamy?O książce i prawach autorskich.
popularyzowanie czytelnictwa
formułowanie własnych argumentów
dyskusja
redagowanie rozprawki
Rozmowa na temat ulubionych ksiązek uczniów- jakie gatunki, czy są to książki współczesne.
Dyskusja na temat listy lektur,, Lista lektur we współczesnej szkole,,
Temat:Ćwiczenia z morfologii, składni i słowotwórstwa.
Zadanie:
Wykonaj kartkę -wsparcia lub napisz list do chorego dziecka mając 3 tematy do wyboru:
,,Smaczne i zdrowe, czy to jest możliwe?,,
,,Sport drogą do zdrowia,,
,,Czy zdrowie jest takie ważne?,,
Prace zostaną wysłane na adres Fundacji ,, Gdy liczy się czas,,
Treść listu lub kartki powinna być pozytywna i wspierająca małego/młodego pacjenta.
Nie można używać brokatów na kartkach .
Prace mogą być napisane odręcznie , mogą być wykonane grupowo.
Prace mogą być wykonane dowolną techniką( narysowane plakaty, kolaż )
popularyzowanie czytelnictwa
formułowanie własnych argumentów
dyskusja
redagowanie rozprawki
Rozmowa na temat ulubionych ksiązek uczniów- jakie gatunki, czy są to książki współczesne.
Dyskusja na temat listy lektur,, Lista lektur we współczesnej szkole,,
Temat:Ćwiczenia z morfologii, składni i słowotwórstwa.
Zadanie:
Wykonaj kartkę -wsparcia lub napisz list do chorego dziecka mając 3 tematy do wyboru:
,,Smaczne i zdrowe, czy to jest możliwe?,,
,,Sport drogą do zdrowia,,
,,Czy zdrowie jest takie ważne?,,
Prace zostaną wysłane na adres Fundacji ,, Gdy liczy się czas,,
Treść listu lub kartki powinna być pozytywna i wspierająca małego/młodego pacjenta.
Nie można używać brokatów na kartkach .
Prace mogą być napisane odręcznie , mogą być wykonane grupowo.
Prace mogą być wykonane dowolną techniką( narysowane plakaty, kolaż )