język polski, 26.01., klasa 4a
Temat:Gdzie się mieściła i jak wyglądała Akademia Pana Kleksa?
podręcznik str.124
Tworzenie spójnej wypowiedzi w formie gatunkowej :opis.
Sprawdzenie stopnia zrozumienia tekstu.
Opisywanie budynku szkoły.
Uzupełnienie schematu , podręcznik str.127 ćw.3
Temat:Pisownia wyrazów z ,,ż,,
ćwiczenia przygotowane przez nauczyciela.
Zadanie dla chętnych :
Wykonaj kartkę -wsparcia lub napisz list do chorego dziecka mając 3 tematy do wyboru:
,,Smaczne i zdrowe, czy to jest możliwe?,,
,,Sport drogą do zdrowia,,
,,Czy zdrowie jest takie ważne?,,
Prace zostaną wysłane na adres Fundacji ,, Gdy liczy się czas,,
Treść listu lub kartki powinna być pozytywna i wspierająca małego/młodego pacjenta.
Nie można używać brokatów na kartkach .
Prace mogą być napisane odręcznie , mogą być wykonane grupowo.
Prace mogą być wykonane dowolną techniką( narysowane plakaty, kolaż )
podręcznik str.124
Tworzenie spójnej wypowiedzi w formie gatunkowej :opis.
Sprawdzenie stopnia zrozumienia tekstu.
Opisywanie budynku szkoły.
Uzupełnienie schematu , podręcznik str.127 ćw.3
Temat:Pisownia wyrazów z ,,ż,,
ćwiczenia przygotowane przez nauczyciela.
Zadanie dla chętnych :
Wykonaj kartkę -wsparcia lub napisz list do chorego dziecka mając 3 tematy do wyboru:
,,Smaczne i zdrowe, czy to jest możliwe?,,
,,Sport drogą do zdrowia,,
,,Czy zdrowie jest takie ważne?,,
Prace zostaną wysłane na adres Fundacji ,, Gdy liczy się czas,,
Treść listu lub kartki powinna być pozytywna i wspierająca małego/młodego pacjenta.
Nie można używać brokatów na kartkach .
Prace mogą być napisane odręcznie , mogą być wykonane grupowo.
Prace mogą być wykonane dowolną techniką( narysowane plakaty, kolaż )