Zerówka - lekcje z 30 maja


Drodzy Rodzice i dzieci.

Dziś poznajemy już ostatnią literkę - „h”.  Proszę, aby dzieci uzupełniły Karty Pracy od 16 do 20 z obu stron.  W zeszycie proszę narysować 3 obrazki na literkę „h” oraz pisać literkę w linijkach.  Proszę zrobić zdjęcie tej kartki w zeszycie i wysłać na mojego maila: izabelaszafran@gmail.com

Dziś dowiecie się wielu interesujących wiadomości na temat instrumentów muzycznych.  Udostępniam kilka filmików, które pozwolą wam lepiej zrozumieć ten temat.



A jakie są  wasze ulubione instrumenty muzyczne?  Proszę opowiedzcie mi o tym rysując te instrumenty i wyślijcie mi zdjęcia rysunków na mój mail.  Dziękuję.

Pozdrawiam was bardzo serdecznie i przytulam.  Mam nadzieję, że już wkrótce się zobaczymy.
Pani Iza

Popularne posty z tego bloga

J. polski - klasa5b 8 września

Klasa 7, j.polski z 18 września

klasa 3 c z 25 stycznia