Klasa 8, j.polski z 6 czerwca
Temat: Reklama, czyli sztuka manipulacji.
Podręcznik, s. 317-321
Spróbuj samodzielnie zdefiniować pojęcie reklamy.
Następnie proszę przeczytać teksty z podręcznika z podanych powyżej stron.
Porównaj własną definicję reklamy z definicją podaną przez Teresę Bogucką.
Ustnie proszę wykonać zadanie 2 oraz 4.
Temat: Czym jest kicz? Rozważania na podstawie artykułu Adama Leszczyńskiego.
Podręcznik s. 330-332.
Na podstawie tekstu odpowiedz na pytania:
1. Czym jest kicz?
2. Wymień przykłady kiczu podane w tekście.
3. Czy można narzucać swój gust innym?
4. Które zjawiska współczesnego świata można uznać za kiczowate?
Proszę przeczytać hasło słownikowe kiczu ze s. 332
Podręcznik, s. 317-321
Spróbuj samodzielnie zdefiniować pojęcie reklamy.
Następnie proszę przeczytać teksty z podręcznika z podanych powyżej stron.
Porównaj własną definicję reklamy z definicją podaną przez Teresę Bogucką.
Ustnie proszę wykonać zadanie 2 oraz 4.
Temat: Czym jest kicz? Rozważania na podstawie artykułu Adama Leszczyńskiego.
Podręcznik s. 330-332.
Na podstawie tekstu odpowiedz na pytania:
1. Czym jest kicz?
2. Wymień przykłady kiczu podane w tekście.
3. Czy można narzucać swój gust innym?
4. Które zjawiska współczesnego świata można uznać za kiczowate?
Proszę przeczytać hasło słownikowe kiczu ze s. 332