Zerówka - zakończenie roku


Kochane dzieci, drodzy rodzice.

Dotarliśmy do końca roku szkolnego.  Był to rok inny od wszystkich.  Na pewno trudniejszy i bardziej skomplikowany.  Dziękuję wam bardzo za wspólny czas spędzony na nauce i zabawie w zerówce.  Bardzo za wami tęskniłam przez te wszystkie miesiące.  Nagrałam dla was specjalnie filmik, do którego wklejam link. (mistrzem video to ja nie jestem :-))


Mam nadzieję, że będziemy się widzieć od września na szkolnych korytarzach.  Proszę abyście wykonali dla mnie jakąś kartkę, która będzie mi o was przypominała.  Wyślijcie mi ją na mój mail izabelaszafran@gmail.com a ja ją sobie wydrukuję J

Gratuluję wam ukończenia zerówki i promocji do I klasy.

Drodzy Rodzice, dziękuję wam bardzo za to, że jesteście, że byliście i wspieraliście mnie w ciągu tego roku szkolnego jakże innego od innych.  Dziękuję wam za wasze wspaniałe pociechy, dzięki którym zawód nauczyciela jest dla mnie spełnieniem marzeń.  Do zobaczenia na szkolnych korytarzach. Dyplomy ukończenia zerówki zostaną wysłane do waszych domów.

Pozdrawiam was bardzo serdecznie, ściskam i przytulam.

Pani Iza

Popularne posty z tego bloga

J. polski - klasa5b 8 września

Klasa 7, j.polski z 18 września

klasa 3 c z 25 stycznia