Klasa 4b, j, polski - lekcje online 12.04.2025
Ciąg dalszy spotkania z bohaterami komiksu „Kajko i Kokosz. Szkoła latania.”
Wykreślanka z bohaterami komiksu – utrwalająca wiedzę o lekturze.
https://wordwall.net/pl/resource/90113520/kajko-i-kokosz-szko%c5%82a-latania-wykre%c5%9blanka
Anagramy z bohaterami komiksu
https://wordwall.net/pl/resource/90114278/kajko-i-kokosz-anagramy
Świat przedstawiony:
Wydarzenia:
https://wordwall.net/pl/resource/15071481/polski/kajko-i-kokosz-plan-wydarze%c5%84
Opis tytułowych bohaterów – wspólnie w zeszytach
Kajko
· Szef
· Odważny
· Szczupły
· Zabawny
· Mądry
· Niski
· Bohaterski
· Pomysłowy
· opiekuńczy
Kokosz
· gruby
· zabawny
· szalony
· duży
· wiecznie głodny
· nie słucha
· myśli tylko o jedzeniu
· silny
Język komiksu:
· Prezentacja
różnych rodzajów komiksów
·
Wysłuchanie piosenki Majki Jeżowskiej
„Magiczne obrazki”
https://www.youtube.com/results?search_query=majka+je%C5%BCowska+komiksy+
·
Na podstawie piosenki wykonanie mapy
myślowej – notatki KOMIKS (answer garden)
·
Jak powstaje komiks? Wspólne oglądanie
filmiku ukazujące jak powstaje komiks.
Wprowadzenie do zadania domowego.
https://www.youtube.com/watch?v=OX3qmx7BSFg
https://www.youtube.com/watch?v=D-O21w3CuLA\
1.
Dyskusja – co mi się podobało/nie
podobało w lekturze?
ZADANIE DOMOWE:
Zaprojektuj i wymyśl
własną historyjkę komiksową. Możesz
stworzyć klasyczny komiks lub użyć generatora historyjek obrazkowych i przesłać
mi zdjęcie lub screenshot.
https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator
Życzę wszystkim zdrowych i rodzinnych świat. Do zobaczenia 3 maja.